Mamman til Daniel:) Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 for det kan man ikke spise sant? men jeg har sånn tine kremost (sans) og det står på den at den er pasteuristert.. kan jeg spise den?
Babyønske �� Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Mykoster er bla oster som camembert og brie. Kremoster og tubeoster er helt trygge å spise.
Cilimed nr5 i magen Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 camembert og brie er faktisk de eneste mykostene man kan spise!
Babyønske �� Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Vel, det står vel at man holder seg unna de også hvis man vil være på den sikre siden....... Men informasjon om mykoster er veldig vanskelig å finne, så jeg vet bare det lille som står på matportalen. Men det er uansett ikke noe problem for meg da, jeg spiser ikke sånne oster til vanlig heller så.
Cilimed nr5 i magen Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 De skal være trygge da, men jeg holder meg tilogmed unna tubeoster, siden jeg er litt hysterisk jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå