coscos Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei på dere, alle søte modne damer! Sender dere en liten hilsen fra Spania. Vi har nå vært her i 1,5 uke, og skal være her i 1,5 uke til. Deilig med lang ferie. Dog, ferie og ferie. Jeg føler det ikke helt slik, for det er mye som må gjøres her og. Men, en forandring i miljø er alltid hyggelig :-) Vi har ikke vært så heldig med været her. Det har vært mye vind, og noen dager med overskyet vær og masse lyn på kvelden. For mannen min har det vært perfekt, for han ble solbrent på ryggen de første dagene og har flasset ganske mye (noe jeg synes egentlig er litt festlig, for jeg liker å dra av lange flak med flass, sånne sære "hobbier" har jeg...). Ellers går dagene med til å bade, både i sjøen og i bassenget. Lille M, eller Turbo-M som jeg også synes passer ham bedre :-), synes det er helt topp å bade, og hylskriker bare han ser håndkleet, skjønner at da er det på tide å gå opp. Vi har kjøpt sykkelsete og hjelm til ham, så vi har også fått dratt på sykkelturer. Ellers er det fine lekeplasser her, og mange andre småbarn, som han synes det er stor stas å være sammen med. Han koser seg også å ha både mamma og pappa hos seg hele tiden, men av en eller annen merkelig grunn så synes jeg han har blitt mer mammadalt. Av og til er det kun meg som får trøste ham, og det synes jeg er litt håpløst, hadde jo håpet at det skulle bli nærere bånd med pappaen, nå som han også er mer til stede. Han babler nå mer enn noensinne. Og, så er stemmevolumet blitt noen hakk høyere, ikke bestandig like sjarmerende når det er hyl som nesten kan sprenge trommehinnene. Å være her i Spania er nesten som å være hjemme. Vi har norsk tv, norske aviser og blader, laptop'en med oss, og masse norske "naboer". Har også funnet en del norske matvarer her, som mel, surkål, leverpostei og en del sauseposer! Prøver å handle mest spanske varer, men har faktisk handlet inn en pose med mel, tenkte vi skulle lage vafler og pannekaker en dag. Det er ikke helt ferie slik jeg er vant til, med masse opplevelser og mye på farten. Vi prøver også å spise mest middag hjemme, og heller gå ut til lunsj, slik at turbo-M kan få sove til vanlig tid. Vi tenkte litt på å ta noen overnattingsturer, men har slått det fra oss, fordi turbo-M ikke liker å kjøre så mye bil. Og, så har han begynt med bare en soving midt på dagen, så da kommer vi ikke så langt (han hater å kjøre når han er våken, og vi har ikke tatt med dvd'en). Til helgen kommer pappaen min nedover. Ikke helt planlagt, men veldig hyggelig. Samboeren hans har reist for å være sammen med nær familie som må gjennom en operasjon, og da ble han igjen alene hjemme. Så, da var det jo bedre at han kunne komme ned til oss. Det blir nok stor stas, for turbo-M setter stor pris på morfaren sin. Og, kanskje det kan bety litt fritid for oss? Hører at sommerværet har kommet, i hvertfall til Østlandet, så dere får nyte sommeren, dere også! Vi koser oss som sagt her nede, deilig å være to foreldre gjennom hele dagen, og bare kjærester på kvelden :-) Klem fra
Maud Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Det høres ut som om dere har det fint og det er fint! Kos dere videre, både som tre og dere to.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Høres ut som dere koser dere stort.Fortsett med det og nyt ferien til det fulle :0)
Plutseliten :) Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Deilig med lang ferie Hvor man virkelig finner roen og tid til å gjøre andre ting enn man ellers gjør i en hektisk charteruke. Fortsett å kos dere,og jeg tar med meg varmen og godværet når vi reiser nedover om få dager.... For værutsiktene der nede er til å fryse av....regn og kaldt Ha en forsatt fin ferie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå