Gå til innhold

Tillab....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn er jeg veldig nysgjerrig på hvordan barnevogn du har;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jahavel, får jeg lov å lure på hvorfor før jeg svarer?

*flire*

Skrevet

Hehe... veit ikke, men du har alltid virket som en tøff jente, så derfor ble jeg vel bare nysgjerrig på hvordan "stil du hadde i vognmarkedet" da, hehe...

*Hehe..*

Skrevet

Aha, skjønner;)

Jeg er ei vingle egentlig, men har funnet min "favoritt" så langt og det er en Mutsy Urban Rider. Det er den jeg har brukt som sportsvogn til vesla og nå som bagvogn til nyankomsten...

Har også bestilt søskensete til den.

Har også en Simo kombi hos svigers, en gammal haug jeg har arvet, samt en ABC City hos svigersøs, en ABC paraplytrille (ræl), en Carena Freeride som barnehagevogn og sist, Mutsy Spider som trille til eldstemann.

Begge Mutsyene kan også brukes med Maxi Cosi setet til minsta...

(langt svar på et kort spørsmål:p Hehe)

Skrevet

Hehe.. lider av vogndilla du å ja;P kjenner til den desverre,hehe.!

Mutsty vogna trur jeg at jeg bare såvidt har hørt om,,men hvis den er genial så skal jeg sjekke opp den også,,siden jeg er på vognjakt;)

Takk for svar på spesielt spørsmål da;P

Skrevet

Jeg er iallefall veldig fornøyd, men det som er synd er at Stera, som var den eneste som tok inn Mutsy til Norge har sluttet med det. Så det begynner å bli vanskelig å få tak i vognene og tilbehøret her nå. Må stort sett kjøpe fra utlandet og frakten blir jo litt når man skal ha det fra Nederland etc:(

Men den kan klart anbefales! Liker den leddede underdelen:)

Festlig med litt annerledes spørsmål en gang i mellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...