Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 TOM FOR ISBITER... ikke har jeg isbit poser heller. sambo kommer med poser om et par timer, men det tar jo kjempe lang tid å fryse... åååååh, jeg klare ikke å tenke på annet.!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Ikke mye som skal til for at du blir gal... STAKKAR DEG!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 nei, slik er det å være gravid å ha dilla...!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 kjøleskap med isbitmaskin er genialt for oss som er avhengig av isbiter
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 jah, det er klart. men jeg fikk høre at en måtte være veldig nøye med å vaske den maskinen da det lett setter seg bakterier i den? er det sant? vi har nettopp kjøpt et nytt kjøleskap vi, så må vel klare meg med å fryse i poser. men bare jeg garderer meg bedre neste gang så blir det fint. har liksom bare klart på en å to før, men nå må jeg ha hele posen=) hehe.. rart det der.. var slik forrige gang også. kanskje jeg kan spørre naboen, om hu har noen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå