Gå til innhold

endelig ble huset vårt =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har vi holdt på i hvertfall 1 mnd frem og tilbake med bud til eier som ikke har godtatt budet vårt.

men endelig godtok hun budet vårt! men nå har vi ikke noe penger til å pusse opp for men det får komme etterhvert =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Kan jeg få se?

 

Kjøpte selv i går og kranglet litt frem og tilbake på pris vi og. Havnet 100 000 under prisant! :D

Skrevet

Gratulerer så mye med nytt hus:-D

Skrevet

Gratulerer så mye:) Ekstra kjekt når man har måtte jobbe litt for det.. hehe:)

Skrevet

vi kom bare 30 tusen under. hehe..

jeg kunne vist deg om de bare ikke hadde fjernet huset fra finn med engang de godtok! de pleier jo alltid sette "solgt" en stund men ikke der gitt!!

 

gratulerer du og da! kanjeg se? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...