Gå til innhold

Jeg er ny her!

Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei!

Jeg er ny her på BIM, etter måneder med tanker frem og tilbake om vi skal prøve å få barn.. Nå har vi endelig kommet til at vi vil prøve i juni.

Men, nå som tiden nærmer seg, er jeg plutselig blitt nervøs -veldig nervøs. Alt burde jo ligge til rette med to faste jobber etter endt utdanning, nykjøpt hus og et stabilt og godt forhold over fem år. Jeg skal riktignok ta en videreutdanning over deltid neste år, kombinert med full jobb. Og det er nok dette som gjør meg litt usikker. Jeg vet jo at mange andre klarer utdanninger på heltid mens de går gravide, men jeg er bare redd for at jeg blir syk, ikke klarer å følge opp, ta eksamen, sykt barn etc.. Men nå har jeg da alltid planlagt livet mitt i den grad det har vært mulig. Så det er kanskje på tide å gjøre noe som man ikke helt vet hvordan utarter seg? Åpen for innspill:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke planlegge alt hele livet vet du! Ta en sjanse!

Vi fikk barn mens begge er under utdanning og jeg var arbeidsledig etter permisjonen, men vi angrer jo ikke fordet.

Vi skal prøve på nummer to selv om vi fremdeles er under utdanning.

Om man skal vente til alt er 100 % på alle felt kan man vente i mange 10år.

Det er ikke noe å være nervøs for. Det er veldig fint å ha barn. Og om du skulle bli dårlig så får du til på en eller annen måte om du vil! :D

Skrevet

Det er det mine venninner sier også.. Så da får man ta en sjanse, og "hoppe i det". Ikke sikkert det klaffer på en stund heller, og noen sjanser må man ta!

Skrevet

Heisann! Jeg tar selv utdanning på nett og skal fortsette med det i 4 år:) og nå planlegger vi barn. Husk at det er mange som har klart det før deg, derfor skal du også klare det:) LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...