Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Sjefen til mannen (!!) vil sende meg til ei pga jeg har vært ganske mye plaget i vinter. Legene har enda ikke funnet grunnen. Bare mange "rare" avvik. Litt gøy å da. At sjefen til mannen sender meg avgårde. (Kan vell skryte av gode arb.forohld da) Han har ikke vært så mye borte fra jobben heller pga meg. Et par ganger han har måtte tatt barna mens jeg har vært til undersøkelser bare.....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Legger ved en link jeg=) http://www.l-hk.no/homeopati.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå