Misti Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 veldig? hvor mange mpneder var dere på vei før dere merka det på kroppen i str?
linda 23 Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 ja her kom magen ganske tidlig i forhold til med nummer 1.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 nei, egentlig ikke. Var tynnere til å begynne med og slapp vann i kroppen (ekstra vann mener jeg..) fordi det ikke var sommer. magen kunne sees ordentlig ved ca. 22 uker med første allerede ved 18..
linda 23 Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 merket det vel allerede litt over 2 mnd på vei hvis jeg husker rett
blond Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Det var etter noen uker, men husker ikke nøyaktig. I begynnelsen holdt det å bruke bukser som var løse i livet. Tror ikke magen før fødsel var større i andre svangerskap, den bare kom fortere.
Misti Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2008 oki. vi lurer på å og begynne å prøve og få en til. men skal gifte oss i august å er redd det vil se dumt ut i kjolen. altså, at jeg bare skal se små feit ut og at det ikke vil bli fint. å så har jeg funnet drømme kjolen som vi har kjøpt, da må jeg så tilfelle snakke med de i salongen om den kan syes ut, men er redd de kommer til å si at det blir stygt osv. er så usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå