Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hva bruker dere i så fall? Ble gravid på minipiller denne gangen, så kommer ikke til å stole på de mer...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 oi, hehe. Vi bruker kondomer for øyeblikket. Må nesten stole på de =)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 "hopper av i svingen" stoler ikke helt på det, men det virker bra for oss
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg bruker P-piller og stoler på de. Har faktisk slurvet riktig mye også,opp gjennom årene men aldri blitt gravid for det. Kun de 2 gangene jeg faktisk sluttet helt på pillen.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg bruke også p-piller i en årrekke før jeg fikk barn, og slurvet innimellom (tok piller for sent). Hadde litt oppkast osv, men ble likevel ikke gravid. Da jeg sluttet på pillene for å bli gravid, tok det flere mnd før eggløsningen kom igang igjen... Men denne gangen gikk jeg på minipiller og de er vel ikke like sikre i utg.punktet. Hadde oppkast to dager på rappen, og burde jo visst bedre enn å ligge uten truse... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå