Gå til innhold

Hvor lenge etter en spontanabort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man regne med å få mensen igjen?

Bli gravid igjen? (Ha eggeløsning)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk mensen med en gang, sa gikk over til mens for å si det spnn. Tre uker etter første blødningsdag (sa) fikk jeg eggløsning.

Lykke til!

Skrevet

jeg gikk 6mnd før jeg fikk igjen mensen..:(

men lykke til:)

Skrevet

Ok. Flere?

Jeg hadde en SA for 4 uker siden og har ikke fått mensen enda...håper det kommer av at jeg har blitt befruktet :)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er blitt gravid, er 4 uker siden sa nå da.

Mener å se en ekstra strek men tør ikke juble enda.

Har hørt at man er ekstra fruktbar etter en sa? Hehe, jeg får tro på det.

Vet at jeg blir lett gravid i utgpkt, har en gutt født i oktober også.

Jeg pumer morsmelk og har fått veldig lite melk nå. Slik var det før sa også. Reaksjon på graviditeten....

Håper for dere alle sammen!

Skrevet

Hadde sa 25. februar, ble gravid 2 uker etter(el 2 uker etter SA)

Fikk Sa igjen 16.april, ble gravid igjen 4 uker etter SA.

Så sannsynligvis hadde jeg vanlige sykluser rett etterpå. Hcg falt på kun noen dager og jeg hadde ikke sex igjen før jeg hadde sluttet å blø!

Gjest kalinikta
Skrevet

Jeg fikk mensen etter ca 6 uker, blødde lenge. Ble så gravid etter 3 mnd. Vil tro det kan ha betydning hvor langt på vei du var mht om kroppen trenger tid på å komme seg.

Skrevet

Jeg var åtte uker på vei, men hadde el 2 uker etter første blødning i SA...Tror det er individuelt hvor raskt hcg øker og hvor raskt det blir borte!

Skrevet

Ok. Men har HCG noe med hvor fruktbar en er eller?

Den dagen jeg hadde første blødning av SA var HCG på 6 og ikke over 1000 (som de sa den skulle være på hvis jeg var gravid).

Skrevet

Nei. Hcg produseres når egget fester seg og morkaka dannes. Hcg dobler seg annen hver dag fram til du er i ca 12. uken, da stabiliserer det seg. hcg går fra 1-100000 eller mer ...husker ikke men det finnes en tabell her inne som viser deg uke for uke.

Om ikke hcg er høyt nok eller dobler seg fort nok er det sjanse for SA eller en begynnende SA. Det sa legen min til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...