Mrs Inkognito Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Eldstemann har stadig halsbetennelser. Kanskje 1-2 ganger i året, kanskje litt sjeldnere. Jeg begynner å bli lei av disse betennelsene (som selvfølgelig fører til at jeg må ta fri fra jobben også...). Og i tillegg er jeg litt betenkt med tanke på for mange penicillinkurer. Min mor fikk fjernet mandlene i voksen alder. Og har ikke hatt en halsbetennelse siden. Kan jeg "kreve" dette for gutten min etterhvert også?
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Tror de må være mer syke enn det, uten at jeg skal si det helt sikkert. Men det er vel 3-4 halsbetennelser i året i 2 år. Sønnen min har fjernet mandler/falske mandler, og det var ette 6 halsbetennelser med påfølgende penicillin-kurer over like mange mnd.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Min gutt er 4 år og har hatt 1 halsbetennelse i løpet av livet sitt. Men han skal fjerne mandlene, flsk mandel og polypper, dette pga snorking med og uten pustestopp. Kriteriet med halsbetennelser trenger ikke være tilstede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå