Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Har noen spørsmål ang denne om noen har mulighet til å svare meg da Har kjøpt billeter til forestillingen, og lurer på om noen av dere har vært på det som skjer før forestillingen. Dem åpner jo kl 19, og fikk en mail ang masse aktiviteter der på kvelden før forestillingen. Er dette noe man bør få med seg? Og så lurer jeg samtidig på om man kan seile med den sorte dame på kvelden der. eller om det bare er et tilbud på dagtid? Tusen takk for svar.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Selvfølgelig er alle butikkene i sabeltann verden åpne. Og så er det spøkelseshus, men anbefaler på det sterkeste at dere ikke går der... Var så skummelt at hutte tu. Får kjøpe mat, sukkerspinn osv. Lurer på om tivoliet var åpent og, men det er jeg ikke sikker på. Tror ikke det er mulig å reise med den sorte dame, men det skal jeg ikke si sikkert. Var noe som skjedde på et skip, men husker ikke hva. Vil anbefale å ha ørepropper med på forestillingen, i tilfelle barna reagerer på lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå