solioa Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Dersom det er et barn som hele tiden kommer og vil leke med ( eller mest med leikene ) til ditt barn, og han/hun ikke vil leke med dette barnet. Fordi det er så voldsomt og tar seg til rette og styrer alt. Lar du da ditt barn bestemme og si at barnet som kommer ikke kan være der? Enten at det kommer i hagen og leker med lekene til deres barn eller vil komme inn på rommet???? Eller lar dere barnet være der og sier til ditt eget barn at det må være med alle????
skimre Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 kommer litt ann på hvor gamelt barnet er tenker jeg, men jeg som har en to åring ville ikke latt en annen to åring kommet å "tatt seg til rette" hvis min to åring ikke hadde noe glede av det besøket nei...
Little Dreamer Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 jeg tror ikke jeg kommer til å lære barnet mitt at den må leke med alle.Det er jo ikke slik i min verden..
Honningmelon Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde ikke tvunget barnet mitt til å leke med noen som han/hun ikke kommer overens med.
solioa Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 Det er det jeg også mener. Men føler liksom det er litt guffent å si til ett barn at det får gå på lekeplassen å leke i stedet. Men er jo feil at det går ut over mitt barn som ikke får lekt som hun vil i sin egen hage med dine egne leker. Men samtidig mener jeg jo at h*n må lære deg å dele og godta andre mennesker og kunne takle at de er forskjellige. Men kansje se det litt ann. At dette barnet som kommer veldig mye, for lov litt , men ikke hele tiden. Og så må jeg vel bli flinkere til å sette grenser overfor besøket også. Barna er foresten rundt 4 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå