Gå til innhold

Maine coon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en eller flere?

Har lyst skaffe meg en slik men lurer på om noen vet hvordan lynnet er? Er student så har heller ikke råd betale 7000 for den, så noen som vet hvordan en går frem for en fòravtale f.eks? og hva innenbærer en slik avtale? Eller er det andre avtaler(f.eks et kull) som går an?

Glad og takknemlig for alle svar:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kona til faren min driver med oppdrett..... og det er et fantastisk lynne på disse kattene:)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Det høres bra ut- er jo en viktig sak med tanke på at en har barn i hus, og det at de er ganske så store.

Skrevet

lynne...tja..ho ligger mest å sover da:-))

neida, men ho er veldig kosete,og krever oppmerksomhet, og orker hun ikke mere av det,så går hun på plassen si å legger seg

(har en egen stressless)

Ho er 4 år, men leker når ho vil, god til å spise, og og veldig snill og rolig,smart er hun også...

Nå er hun ute om natta, men prøver å lure seg unna hver kveld.

De vi har gjort, siden hun hater å bli greid, det er at hun er blitt klippet bort all pelsen,da det ble mange floker etterhvert,som vi ikke fikk ut.

Før vi gjorde det,var ho sur,og freste, ville alltid være alene.men nå, er det som en ny katt :-))

Ho er så nydelig atte :-))

Skrevet

Maine Coon katter har et fantastisk lynne, men de blir STORE og det er mye pels å ta vare på.. Min katt elsket vann og det ble en søl av det - både fra do (når jeg glemte å lukke døra var han nedi do som en pil) og fra vannskåla.. Bare noe å være obs på..

Skrevet

Vi har en main coon gutt på 5 år. Han er en veldig spesiell pusekatt som liker å skravle. Han kan være litt sær på hvem som får kose ham, det skal helst være meg eller mannen min.

Jeg var litt skeptisk til hvordan det skulle gå når vi fikk barn men det har gått helt strålende. I starten lå han som en vakthund og passet på babyen, og senere når de har begynt å leke med ham så trekker han seg unna hvis det blir for mye.

Ulempen er at han har vannvittig mye pels som er vanskelig å stelle, mye fordi han er litt dårlig på å stelle seg selv og har ikke tid til å bli børstet. Så det ender med en real klipp nå på våren. hehe. Han er også en magnet på flått, mye pga den lange fine pelsen som de lett fester seg i..)-:

Jeg elsker den store gode pusen min, med de store deilige potene og sitt majestetiske utseende.. (-:

Skrevet

Takk for svar:=)

Har forstått det slik at lynnet er bra men de jeg har kjennskap til er ikke vandt med barn så ville høre det fra noen som hadde erfaring rundt det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...