Gå til innhold

9mnd og feber for første gang=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun glødet da hun våknet i dag. Har hatt feber og vært sutrete i hele dag=( Men er ingenting annet som tyder på at hun er syk, så vet ikke hva jeg skal gjøre!!!! Har gitt henne paracet, men ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for at hun skal ha det bedre=(

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pass på at hun får nok drikke...

Skrevet

Ingen problem med maten, heldigvis! Så det skal nok gå bra=)

Skrevet

Av og til så får barn feber uten spesiell grunn, så det er helt normalt og sikkert ikke noe å bekymre seg over. varer feberen i 3 dager bør du ta en tur til legen. Ellers gi henne paracet hvis hun har nedsatt almenntilstand. Som nevnt over, det er veldig viktig å få i henne drikke. Når hun har feber fordamper masse væske ut av kroppen og kroppen trenger derfor mer tilført væske.

Masse kos og kjærlighet til den lille så klart.

Lykke til og god bedring :)

Skrevet

Nok drikke og vær litt forsiktig med paracet. Feberen pleier å gå raskere ned dersom du ikke gir det med en gang. Funker (iallefall her i gården) med våte sokker å :)

Skrevet

Takk=) blir masse kos ja, synes jo så synd i lille slappingen min!

Skrevet

-pusen-

Hæ? våte sokker?=P hehe, det har jeg ikke hørt for.... På dagen da? ha de på lenge?

Skrevet

Det har ikke jeg hørt heller og jeg synes det hørtes litt ubehagelig ut. hehe. Hadde heller lagt en kald/lunken klut på pannen. Men det er meg...

Skrevet

en litt kjølig duk i pannen kanskje??? (funker på meg når jeg har feber)

fikk beskjed av legen om at det å gi paracet ikke alltid var tingen. feber er kroppens måte å bearbeide infeksjon.... men jeg har pleid å gi det alikevel... er jo vondt å ha feber,...

Skrevet

Fukt noen sokker med lunka vann og ta på han/henne. Og la de være på en stund (feks. mens det er sovetid). Jenta vår sov med det i to timer, to ganger (altså i fire timer totalt) og ble feberfri på dagen. Mye bedre for kroppen enn paracet :)

Skrevet

Hihi, da skal jeg prøve klut og våte sokker i kveld i stedenfor paracet!

Håper det virker=) Krysser fingrene for det, siden oma og opa fra tyskland kommer i morgen!=S

Skrevet

det pleier heldigvis å gå fort over... masse god bedrig til gullet ditt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...