Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Står igjen med disse to, foreløpig.. Hvilket navn ville du valgt til en liten prinsesse?
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Synes Ava Natalie passer fint sammen jeg da:) Nydelige navn!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Natalie så klart Snuppa vår heter jo det så kanskje ikke så rart at jeg liker det best hehe.. Men Ava synes jeg bare er rart, det er pent når det uttales på engelsk, men på norsk er det bare kjedelig og rart..
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Natalie synes jeg bare er utrolig vakkert, har likt det siden jeg var veldig ung. Ava liker jeg også utrolig godt. Kanskje jeg kan ta de sammen? Men siden jeg liker Natalie så godt vil jeg ikke det skal forsvinne - ved at folk bare kaller jenta mi for Ava.. Men vil ikke ha bindestrek (Ava-Natalie). Hm.. Takk for svar! Tar gjerne i mot flere.
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Ut i fra det du sier, så ville jeg gått for Natalie. Det er jo det du liker best selv:-) Men hvis du vil ha dobbeltnavn (siden du har en Mathea Isabell ? ) så hva med f.eks. Natalie Sofie? Det passer jo fint med Ava Natalie, men skjønner at du ikke vil at hun "bare" skal bli en Ava.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Jeg elsker navnet Nathalie ...så jeg må si det :-):-)
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 Vi har to navn til datteren vår, synes navnet hennes låter finere når vi har de sammen. Bruker heller ikke bindestrek, men folk har spurt oss hva vi kaller henne, og vi har sagt vi bruker begge, så da gjør alle vi kjenner det også. Føler det blir feil om vi bare skal kalle henne for det første navnet.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Mathea Isabell er min datter på 1,5 år :-) Men vi bruker omtrent aldri Isabell.. Bare Mathea. Det er også grunnen til at jeg er "redd" for at folk bare skal bruke Ava også.. Ava Natalie er veldig fint, ja. Men som sagt, da vil jeg heller spare Natalie til en evt. 3 (!) jente.. Om hun noen gang kommer.. Vanskelig altså! Min kjære liker forresten Ava best, han sier Natalie er mer brukt osv.. Vet ikke hvor godt det argumentet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå