Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplevde dere det med bæsjingen når gullet deres fikk tenner?

Tror Jakob begynner å få tenner nå, for han er mye våken på natten og skriker, pluss at han tygger på alt hele tiden.

Han har i noen uker bæsjet omtrent hver gang jeg har ammet han. Hovedladningen kommer om natten (heldigvis....:)) og i natt bæsjet han faktisk 3 ganger. Før brukte han å ha to bæsjebleier per dag. Han legger godt på seg og ser veeeldig godt ut for å si det sånn. Ser ikke ut til å ha vondt i magen heller, er blid og fornøyd bortsett fra litt plager med tenner om natten (regner jeg med, har ikke sett noen ennå men kjenner noen buler og at det er hardt).

Det ble veldig mye bæsjbæsj her, men hehe. Noen som har noen erfaringer på området? Tenner=spesielt bæsjemønster???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men her er det bæsjing opptil 6 ggr pr døgn, har vært sånn i snart 1 uke. Størrelsen på "porsjonene" varierer da :) HUn har feber, og er ikke helt seg selv, så jeg tipper det spretter 1 tann om litt. Kjenner ikke kuler, men hun biter villt om vi prøver å kjenne etter. Hun har 1 tann fra før, og da var det søvnen det gikk hardest utover...

Skrevet

Tenner på gang her, og bæsjer villt, i alle farger, er også løs i magen og har litt feber!

Skrevet

Bæsjen har endret seg hos Theodor også, men ikke MER bæsj.. Han har tidligere bæsjet flere ganger om dagen, men nå kan det gå to-tre dager imellom hver gang. Og bæsjen som nå kommer er skikkelig klissete: Som tykt tapetklister. Tidligere var det flytende med små fnugg i.

Vet ikke om det er pga tanna som stikker frem, men det begynte i samme momentet..

Skrevet

mamma-okt-07 kan jeg se for meg har samme dillemma som meg ja. Alle farger, og mange ganger! Idag har jeg skiftet 4 bæsjebleier også blir det vel 2-3 i natt også. Damn! Blir jo ruinert av dette bleieforbruket.

Inatt trodde jeg han hadde bæsjet også skiftet jeg på han og da hadde han bare prompa, rett etter jeg hadde skiftet og lagt han BÆSJET han. Unge lys våken! Gleder meg til dette er over...

Skrevet

nå er jeg ikke litt spent, ser samme tendensene hos min lille smurf. Hun er 6 mnd. snart.

uff dakkars små:(

Flere som har det slik at ungene plutselig bare vokner og skriker for å så bite rundt seg?:P Ingen tenner å SE enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...