Herminemor Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har skrevet om dette som har skjedd mellom oss her tidligere,dvs rett etter jeg fant ut hva som hadde skjedd for litt over ett år siden. For å fortelle det litt kort igjen, han hadde tlf og mail sex(vet ikke hva annet jeg skal kalle det)med ei på jobben sin.. de hadde aldri sex og kysset aldri men han tok på henne nedentil en gang, ellers så drev de å sendte grove bilder til hverandre både på mail og tlf =( Han var den siste i verden jeg hadde trodd skulle gjøre dette!!!Ingen tegn til at noe var galt, vi har alltid hatt et bra sexliv osv.. Jeg var gravid med nr 2 da jeg fant mailene fra henne tilfeldig fordi han hadde glemt å lukke den ned. Jeg ble helt knust men etter mye om og men fra min side bestemt jeg meg for å forsøke på nytt, han lovet å aldri såre megh igjen,sa han ikke visste hvorfor han hadde gjort det med henne,han har aldri gitt noen svar. Han har virkelig vært her for oss 100% i ettertid,er sjelden ute og har gitt meg passord og tilgang på mail,faceb og mobil.Men, jeg klarer fortsatt ikke få dette ut av hodet..er hjemme i permisjon enda og ofte går dagene til å plages med de vonde tankene og de perverse bildene av de. Til helgen skal han på fest og jeg kjenner det knyter seg i magen...skulle egentlig være med men vi fikk ikke barnevakt! Jeg elsker han så høyt men jeg hater å ha det slik som dette=( Blir jo smågal...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Huff, det er ikke noe kjekk følelse det der. Klarer ikke helt stole på sambo heller selv om han ikke har funnet på noe så dumt som din mann Men vi må vel bare stole på dem og håpe på det beste =)
IgglePiggle Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Har ikke noe gode raad til deg, men ta tiden til hjelp.. Du er blitt saaret paa det groveste og det setter dype spor. Det hjelper om du prover aa ha mye aa gjoere paa dagen saa du ikke bare sitter og tenker paa det. \Det tar tid, men det blir nok bedre og bedre skal du se. Lykke til, haaper det gaar bra med deg,
Herminemor Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Ja, det tar tid..men at det skulle være så ille da...=( Før var jeg ikke en smule engstelig for noe, kunne sendt han på byen med hvem som helst. Nå er jeg blitt sjalu og usikker. Forstår liksom ingenting, hun var ikke pen en gang denne jenta,ikke at det har så mye å si,men man vil jo gjerne vite hva han ville ha som jeg ikke kan gi han eller har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå