Ezmeralda Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Tassen min på snart syv måneder har de siste par dagene hatt dårlig ånde... Lukter nesten litt avføring. :-( En liten tannebiss kom til syne omtrent samme tid. Pusser den såklart morgen og kveld. Kan det ha noen sammenheng? Han spiser bare grøt, mm og drikker små mengder med vann... Noen andre med baby med dårlig ånde? Eller noen tips om hvorfor han har det?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 har kansje ikke noe samenheng men, han har ikke sopp på tungen?
Ezmeralda Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Han har ikke noe synlig belegg på den i hvertfall...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 hmm, da var det utelukket da=)
Lilletrille med to jenter Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Kan det være halsbetennelse? Vet det kan lukte..
Ezmeralda Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 Hmmm... kansje det...? Bør kansje ta en tur til legen... :-) Takker for forslag :-)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Min lille tass på straks 9 mnd har også fått litt vond lukt av munnen den siste uka. Han har akkurat fått sin femte tann og den sjette er på vei, så jeg tenkte kanskje det var derfor det lukter så stramt av munnen hans. I tillegg sikler han fælt og da lukter det også av hendene hans og smokken. Men kanskje det skyldes noe annet? jeg pusser jo tennene hver morgen og kveld
Ezmeralda Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2008 Ja, det lukter vondt av smokken til gutten min også. :-) Kansje det kan være pga tennene, da? Håper vel egentlig det er årsaken, men har aldri hørt om det før... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå