Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå giiiiid, hva med Leah Vendela? Litt mer scwung liksom?

Skrevet

Er da ikke noe galt med det navnet? Dersom du liker det HI så velger du det! Navnet er ikke helt den sjangeren jeg liker, men absoult et fint navn ( imotsetning til hjemmesnekrede navn)

Skrevet

Hva heter deres unger da? ja dere over som er så dømmende..få høre da! så kan vi andre få dømme dere litt:) hihi.. vendela er søtt d da-- men ikke min type navn:o)

Skrevet

Tenker på frøken Kirsebom, som jeg ikke er spesielt fan av...

Skrevet

Skjønner godt du ville være anonym, når det er slike svar du får.... Navnedebatten er blitt fryktelig tam nå som man ikke kan være mannevond der. Ingen som gidder svare mer.

 

Nei, liker forresten ikke navnet jeg heller, men det har nok veldig mye med den nevnte Kirsebom å gjøre.

Skrevet

var ikke helt min smak. Men smaken er jo forskjellig også. Så liker dere det, så hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...