minni09 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 luuuurer på om det kan være det som skjer med meg nå.... Passer med tidspunktet.... eventuelt er det en tidlig rar mens. Lurer derfor på om dere orker å beskrive deres opplevelse av denne "festeblødningen". Når kom det, hvordan såg den ut, hvor lenge varte den. Symptom? (noen snakker om luft i magen, knipe i ene siden av mage etc) undrende:-)
Tudelidu Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg er ganske sikker på at jeg hadde festeblødning 3-4 dager etter EL. Blødde littegran klart rødt blod i tre dager også gikk det over, ingen smerte eller murring av noe slag.Jeg er i alle fall gravid og har aldri hatt en lignende blødning mitt i syklusen på den måten.
HH72 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg fikk en rødbrun blødning dagen før IKM + menssmerter og var sikker på at håpet var ute for den syklusen. Imidlertid stoppet blødningen igjen med en gang. Dagen etter var testen positiv. Lykke til!
minni09 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 det ligner veldig på meg Henny72. men jeg tok en test i dag tidlig... den var negativ tror jeg. En sterk vannrett strek. (dvs clear blue testen hadde muligens en veeeldig svak loddrett strek på den ene siden av den vannrette.. men usikker på om det var etter 10 min.... Jeg tror ikke IKM er før 29 el 30. Men det står på clear blue testen at den kan viser 3 dager før IKM, så er veeldig usikker... kanskje bare rar mens.. men takk uansett...
prins06+2til Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 jeg hadde el på mandag og på fredagen fikk jeg 2 striper med blod på papiret. og fredagen etter fikk jeg positiv test. ved forige svangerskap hadde jeg 3 dager med brun spotting en uke før ikm.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 jeg hadde litt rødbrun blødning på den dagen jeg antar var EL.. hadde veldig med smerter på høyre side. jeg har alltid kjent EL min.. nøyaktig 6 dager senere fikk jeg litt brun blødning igjen...deretter litt klart rødt blod..tror jeg.. var egentlig ikke helt sikker på om det var festeblødning eller mensen kom litt for tidlig. men jeg hadde masse murringer.. denne blødningen varte i ca tre dager..men det kom som spotting liksom.. og alt dette stemmer nok.. for jeg dro til legen noen dager etter dette..og testen var positiv. jeg er nå 6 uker på vei.. (gleder oss). og nesten hver dag så har jeg bittelitt brun utflod som kommer.. men dette er også helt normalt!!!!!!!!! vil gi seg snart har jeg hørt fra legen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå