Gå til innhold

dere som har blitt strippet....se hit:) (samme som 3.trimester)


mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

jeg ble strippet i går og blødde en del da, i dag er det mere brunlig blod, hvor lenge vil man blø? hadde 2 cm åpning og var moden.

 

og hvor lang tid gikk det før fødselen kom igang hvis den gjorde det?

 

jeg merka litt murringer i går, men i dag er det bare masse kynnere..hehe..utålmodig skjønner dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan nok ikke hjelpe deg med det, har ikke vært der enda. men, hva er egentlig stripping og når gjøres det (hvilken uke)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stripping er når jordmor eller legen tar å røsker godt oppi livmora eller hva jeg skal si..jeg var inne til sånn måling av vekt av bebisen siden den ligger under normalen i vekt...jeg fortalte at jeg hadde hatt masse kynnere den siste uka og da ville hun bare sjekke om jeg var moden, noe jeg var og da dreiv hu å røska oppi der...irritere livmoråpningen trur jeg hun sa at hun gjorde..ikke spesielt vondt, men ubehagelig, føltes som om jegmåtte tisse..hehe..blødde en del etterpå, noe jeg gjør litt enda og..jeg er i uke 39+5 i dag, en veit ikke hvilken uke man gjør det..gjør vel det når man nærmer seg termin, ikke alle som blir strippa heller...de gjør det for å kanskje få fortgangi ting, har ikke hjulpet på meg enda så, sitter da her og venter..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...