Nuffeli Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Du som fikk til å feste skyggen på selve vogna....(Brio Kombi),....jeg klør meg fortsatt i hue jeg...hvor i alle dager er knappene?kan du forsøke å forklare? Skal skyggen kneppes på utsiden av vogna? og den borrelåsen på skyggen, skal den ligge på fotbrettet?herlighet, skjønner ikke oppned eller bakfram på den greia....
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 og jeg lurer på om du har fått svar på di trådene vi lurte på?? )
EierIkkeFantasi Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 halloen jeg glømte helt å spørre om det med de trådene*flau*men noen her inne som skrev at de var et slags feste til ekstra solskjerm eller noe(hmm) ja jeg skal prøve og forklare dette(litt vanskelig)men : når baggen er ute av vogna ser du noen knapper helt ytterst på veggene eller hva jeg skal kalle det:) jeg har knappet opp den ene ytterste knappen(helt nederst på vogna) og festet denne skjermen på der(det viser ikke at den du åpnet ikke er festet da)..forsto du ? hvis ikke skal jeg prøve på ny )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå