Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Ikke noe spesielt pent. Først var det hore (ble jeg fortalt....) - ikke i ond sammenheng, ikke farlig - men så var det fitte og det som var. Det er uansett finsk, og jeg har alltid vært fascinert av finskene.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Hm, jeg likte siklerotte bedre merker jeg, hehe. Men finner er interessante. Verst mulig kombo: en finne og en erke-engelskmann. Finnen har enormt lang stillhetstoleranse, og trenger den også, mens hans motpart nærmest går på veggene av pauser i samtalen og vil smalltalke til han popper ei vene for å fylle dem.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Hva er en erke-engelskmann? Ja, men forandring fryder. Jeg vet ikke om jeg liker mitt nye nick så godt selv heller - men jeg ble litt fascinert da jeg fikk kallenavnet, siden jeg fikk det av en som aldri hadde ment det vondt, og jeg elsker finsk (hehehehe - lært meg noen ord her og der....) Siklerotte har jo en betydning det òg - som sikkert ikke er så veldig fin, men det er jo greit, for jeg ekke så fin av meg. Mulig jeg bytter tilbake da, evt. får du komme med et annet. Føler at det ikke funker helt med det nye. Det er bare ikke helt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå