pandabjørn Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 jeg har bestilt brudebukett nå og den skal være med offwhiteroser, rosa roser og bergunder nelikker og med grønt og perler til hva hadde dere i deres bukett??
Mamman til Mari Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg skal ha noe i likheten av dette. http://www.bernzonsblommor.se/view_image.asp?p1=1039&p2=En%20vacker%20mix&a%20mp;p3=av%20cold%20water,%20vendela%20och%20orkidér%20med%20cerice%20tunga,%20murgröna Bare at rosene skal være offwhite og lyserosa samt perlepynt.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 min skal være hjerteformet, med litt heng, røde roser og en hvit cala lilje inni, sammens med perlepynt i rosene..
Arb.ledig husmor Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Om eg får blomsterdekoratøren med på det, blir det hvite roser inni en svart "greie"... Vet ik ka det hete... og med noen sølv perler på... Eller svarte silkeblader (store) rundt rosene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå