Gå til innhold

hva slags brudebukket hadde dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestilt brudebukett nå og den skal være med offwhiteroser, rosa roser og bergunder nelikker og med grønt og perler til :)

hva hadde dere i deres bukett??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun røde roser,. :)

Skrevet

min skal være hjerteformet, med litt heng, røde roser og en hvit cala lilje inni, sammens med perlepynt i rosene..

Skrevet

Om eg får blomsterdekoratøren med på det, blir det hvite roser inni en svart "greie"... Vet ik ka det hete... og med noen sølv perler på... Eller svarte silkeblader (store) rundt rosene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...