Gå til innhold

Til gotrilla vår:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei gamal trille som aldeles ikke passer inn i den nymoderne vognparken, men du verden så glad vi er i arvegodset etter storebror:)

 

Vi har en trille jeg liker så

med teddybjørner og leker på

Helt umoderne

men gid så gjerne

jeg i den lå

 

Den knirker litt når vi går avsted

Men tuppa sover jo greit fordet

For bror sin trille

vi gjerne ville

gå turer med

 

Ja, noen kikker på trilla vår

Det er jo noe vi godt forstår

Men vil den leve

igjennom strevet

til neste år?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...