ana baroma Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Vi har ei gamal trille som aldeles ikke passer inn i den nymoderne vognparken, men du verden så glad vi er i arvegodset etter storebror:) Vi har en trille jeg liker så med teddybjørner og leker på Helt umoderne men gid så gjerne jeg i den lå Den knirker litt når vi går avsted Men tuppa sover jo greit fordet For bror sin trille vi gjerne ville gå turer med Ja, noen kikker på trilla vår Det er jo noe vi godt forstår Men vil den leve igjennom strevet til neste år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå