Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 hvor i himmelens navn får man tak i olabukser når man har lår!???! jeg er lei av å prøve bukser som jeg ikke får opp over rompen engang!!!
Little Dreamer Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Ja jeg vet...Jeg tror det har skjedd noe med veromoda sine bukser.Jeg tipper over i prøverommet når jeg prøver å åle meg inni dem:( Det rare er at det har skjedd noe med de som er i skapet mitt også....hmmm
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 ha ha.. de buksene i skaået har jeg gitt opp... var så fornøyd da jeg fikk på meg en gammel bukse her... ikke så fornøyd da jeg oppdaget at den var revnet mellom beina! ikke rar den passet... he he
Little Dreamer Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 tror ikke de lager ola bukser til oss lenger:( Jeg og vil ut av tightsen...
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 men er det meningen at vi skal gå bukseløse da? ser ikke bra ut å trille vogn i underbuksen... ;oD
mamman til to gutter Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Du kan hvertfall ikke gå i butikker som vera moda, de buksene er lagd for å passe jenter før puberteten som ikke har former! (ga opp etter den gangen jeg merket at den delen av buksa som skal være ved låret var trang over leggen... og jeg er egentlig en helt normal 38, som har litt kraftige lår...) Den nyeste olabuksa mi kjøpte jeg på taxi, spør alltid om hjelp og forklarer hvordan jeg vil ha den og så finner de frem noen bukser jeg kan prøve og hvis jeg ikke liker dem, sier jeg hva jeg ikke liker og så finner de en ny og da blir jeg stort sett alltid veldig fornøyd med den buksa jeg ender opp med. Sjeldent de som er fine på ser fine ut når de ligger på bordet er min erfaring, derfor er det alltid lurt å spørre om hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå