Gå til innhold

Hva er det med denne gale salami-diskusjonen på BIM??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jo ingen ende ta jo! Både min lege og min jordmor sa det var helt greit og at dette var farlig var et fenomen som har oppstått på bim.

La nå folk gjøre som de vil da...

Men dette er virkelig et ikke-tema i den "virkelige" verden! Gravide er ekstremt hysteriske....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆÆÆÆÆÆÆÆ??????????? Jeg er bare på dib, så jeg forstod null av dette. He he

Skrevet

På bim mener man at det er farlig å spise salami når man er gravid.

Skrevet

Hehe, nå har jo gilde selv sagt at de ikke garanterer for at salamien er fri for listeria da, så heeeeeelt hysterisk er det vel ikke.. Sånn ettersom produktene ikke garanteres. Ikke det at det er så pokkers vanlig med hjernehinnebetennelse hos nyfødt, men får de det så dør de jo!

Står det ikke på matportalen at det ikke er så lurt? Er jo endel som faktisk liker å bruke den listen som veiledning når de velger kosthold under graviditet..

Skrevet

Jeg fikk hvertfall beskjed av lege og jordmor å ikke spise speke met da jeg gikk gravid.

Skrevet

Jeg var innlagt på sykehuset en gang før jeg fødte,og fikk servert salami på føden.. Spurte 2 forskjellige jordmødre og ei lege om det liksom var "lov" (hadde jo hengt voldsomt på bim) og de sa alle sammen at de ikke hadde hørt at det skulle være noe galt...

Skrevet

Jeg hadde heller aldri hørt om at gravide ikke kunne spise salami før jeg begynte å henge på bim.. Spurte legen min om det, og hun bare lo og sa at du må ikke tro alt du hører der inne, masse hysteri på sånne sider.. Man skal ikke spise rått kjøtt, men salami og kokt skinke o.l skulle være helt trygt, mente legen, så jeg velger å høre på henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...