monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Noen andre som også sliter skikkelig med og holde motet oppe? Jeg begynner og bli veldig sliten rett og slett av og gå rundt og vente... Har en billigtest som BRENNER på badet... Men trur uansett ikke det er noe vits og teste enda... Det kiler så uenderlig mye i magen og jeg klarer ikke konse om eksamen... Jeg kjenner på hver eneste lille forrandring og tolker.. det er slitsomt... Nå kjennes det ut som tanta skal komme og skuffelsen sitter øverst i halsen... Aldri har jeg håpet så mye på noe... Beklager sytingen, vet andre har sliti lengre enn meg, men godt og få det ut litt også... Gratulerer til alle dere med spirer, jeg unner dere virkelig det og Lykke til alle som lever i håpet sammen med meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå