mammaentilenguttogenjente Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Tror jeg har fått forstoppelse...
cherry coke Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hvor langt er du på vei? Tror ikke jeg hadde tatt sjansen. prøv kiwi og/eller svisker, drikk mye vann.
*ale* Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Nei. Kun i samråd med lege. Men prøv med lactulose, en dose eller to er ufarlig ved svskap.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde ikke ville gjort det jeg hvis jeg var deg. Men prøv med mikrolax, det er ikke farlig for gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå