klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 eller har dere gjort det allerede??? føler det er så mye oppsssing jeg vil ha gjort unna før hun kommer, gjerne lurt å begynne før jeg er svær og tung:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, alltid godt med ting som er gjort:) Vi holder på med et enormt ryddeprosjekt hjemme. Skal si vi samler på mye "drit":) Jeg er 20+3 og har bestilt vogn. Seng (mangler madrass++) er kjøpt og litt andre småting:) Synes det er så kos jeg å kikke på ting hele tiden og kjøper med en gang om jeg finner noe jeg virkelig liker:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 hei hei=) Jeg har vel handlet inn det meste bortsett fra stellekommoden=) Klarer ikke vente, går 100% sykmeldt også så jeg må jo ha noe å gjør på inni mellom.. hehe=)
Nina_J Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Vi har jo en gutt fra før, så vi har det meste sånn som seng, vogn ++ Vi kjøpte i nøytralt, for vi var usikker på kjønn. Det eneste vi må kjøpe nytt er stellekommode, for den er ødelagt...lokket knakk i to da vi flere ganger glemte å tømme badebaljen for vann etter vi hadde lagt på lokket for å stelle lillemann...tror det ble for fuktig, så limen i "sømmen" på treet løsnet. Så det er jo et tips! Husk å alltid tømme badebaljen for vann rett etter bading og stell.
Gjest Mammamoms Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Er 13 uker, og har ikke kjøpt en eneste ting ennå. Vi bor i en veldig liten leilighet, men skal flytte om 4 uker ca. Når vi kommer i orden der, klarer jeg ikke vente lenger! Er jo greit å kjøpe litt gjennom svangerskapet, for det blir jo en del utgifter til sammen. Gleder meg veldig til å få noen babyting i hus :-)
trollmor85 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 jeg er 24 uker på vei, og har enda ikke kjøpt inn noe spesielt. har seng og litt klær fra datteren min, men har tenkt til å begynne å kikke rundt på resten jeg trenger om ikke alt for lenge.
Line m 3 Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Tror jeg kommer til å handle inn så fort jeg får engangsstønaden. Det eneste jeg har igjen fra de andre ungene er en flott barnevogn som ble kjøpt ny da nr 2 kom til verden for 7 år siden. Den er meget lite brukt og ser helt strøken ut takket være loftet til mamma
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Er ferdighandla!!! kjempegodt. Så da gjenstår hjemreiseklær, og ellers bare litt sånn koseshopping:) fikk ordna alt til under 2500 kr, kjempefornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå