Gå til innhold

negativ test:(.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de de svaret som kommer til å være om 3 dager også når de er ikm?? eller kan de endre seg?? ble litt deppa der ja....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan endre seg ja. Mange tester ikke positivt før på IKM eller etter IKM.

Har lest et sted at en veldig sjelden gang får noen som utfører en test korrekt får et "ufortjent" positivt svar, men mange får et "ufortjent" negativ svar. Skjønner? Lykke til om tre dager!

Skrevet

oki:) tusen takk...

Skrevet

OJ! Du har IKM på fredag? Jeg også har IKM da og har allerede tatt flere tester (selv om jeg vet det er for tidlig, men kunne ikke dy meg:smile:) og ale har vært negative, til og med CBD:skuffa: Nå har jeg bestemt meg for å enten vente å se om TR kommer, eller å ta en ny test på søndag/mandag.. Hvis jeg klarer å vente så lenge da!!!!

Håper du får en positiv test snart, krysser fingrene for deg :klemmer:

Skrevet

christiin

takk:) håper du også klarer de:) kjempe spennende:) christiin

Skrevet

si meg angie87.. var det ikke mannen din som ikke var klar for barn?? Hva skjer?

Skrevet

han er klar nå.... er de ett problem eller??

Skrevet

angie87

Du får holde meg oppdatert... Dette er så spennende asså! Tenk om det er en liten spire som vokser inni oss! Jeg er for redd til å teste nå.. Etter CBD jeg tok i morges... Har mange tester liggende, så jeg skal PRØVE å holde meg så lenge jeg klarer, selv om det ikke blir lett! :P Hehe..

Skrevet

mhm du må holde meg oppdatert også:) kjempe spennende:).. tørr ikke teste i gjenn på en stund.. var skuffende å se negativ test:(... vi får håpe de beste:) masse lykke til:)

Skrevet

Har også IKM på fredagen. Og måtte selfølgelig ta en test i dag, selv om jeg visste den ble negativ, og at det er alt for tidlig å ta en test.

Å jada den ble negativ. Har en skikkelig dårlig følelse etter den testen:(

Får vel mensen ganske snart kjenner jeg meg rett, er vel rett rundt hjørnet.

Kanskje like greit å ikke tro at man er gravid, for da er man forberedt litt mer om en ikke er det. Men gleden blir vel enda større da om jeg er det.

Sorry negativiteten, men i dag er jeg i dårlig humør etter testen.

Vi får holde kontakten, om vi får mensen eller ikke;):P

Skrevet

Lykke til om 3 dager! =) Har selv ikm på søndag.. Har jo endel symptomer, men tenker ikke på graviditet enda.. Siden vi startet prøvinga i desember.. Vil ikke bli skuffet denne mnd, så jeg tenker på at jeg ikke er gravid.. =)

Ville også fortelle deg om min 1 graviditet: Jeg testet ikke positivt før i uke 6-7.. Begynte å teste da tr ikke kom, siden jeg har så regelmessig tr.. Så det finnes jo håp for deg! =)

Skrevet

åh takker:) er veldig usikker på om den kommer føler den kommer... typisk de når man håper på noe... men krysser fingrene:)

Skrevet

ja de må vi... byttet nick:) ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

mensen smerter....:( betyr nok at mensen kommer straks...:(

Skrevet

hei!!

jeg testet også nettopp negativt. vet at man skal bruke morgenurin, men jeg klarte ikke holde meg.... angrer litt nå men,..

Har ikm i morgen( tror jeg!!) dette er 1. pp etter MA, og har ikke helt kontroll på syklusen. men hadde tr sist 3. mai. og jeg regner med at jeg har 28 dagers syklus.

Nå tror jeg at jeg bare venter på tr,....og ikke tester noe mer. Så får jeg heller bli positivt overrasket.

har ingen symtomer, bortsett fra å være veldig trøtt,.. ikke øm i puppene,.. men de er blitt litt større;)kan det være et tegn tro????????????

Skrevet

jeg har hatt masse symt men ser dorlig ut selvom... er heller ikke øm i puppene en venninne av meg ble ikke de for senerer i svangerskapet så de trenger ikke ha noe å si... men krysser fingrene for deg tøff i pysjamas:) lykke til

Skrevet

åhhhh... negativ test i dag også... mensen smertene kommer å går så nå har jeg ikke mye håp i gjenn...:(

Skrevet

ennå ikke noe mens men mens smerter...... huff blir så frustrert ikm var i går kan bare være litt forsinket??.... åhhhhhh............

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter/damer?

Her er alle tester negative, men fortsatt ingen mens.. Nå, i dag, er det en uke siden jeg skulle hatt den!!! Det er så utrolig frustrerende å ikke vite noen ting!!! Jeg føler jeg har noen symptomer da, som kvalme, trøtthet, treg mage.. I går så kjente jeg tydelig luftbobler som "bobbla" ved høyre hofteben, 2-4 ganger.. Rart.. Men dette kan jo være at jeg er super oppmerksom på symptomer nå da:P Mens-liknende-smertene er innom hver dag, men varierer fra dag til dag...

Håper dere svarer, og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...