Gå til innhold

Andre med rampete 2-3 åringer?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud, det tærer virkelig på tålmodigheten....Har ei som ble akutt rampete for to dager siden=) Hun gjør så utrolig mye rart! Kaster mat på gulvet, tømmer vann på gulvet, spruter tannkrem på gulvet, kaster ting i do...puh! Føler det eneste jeg har gjort de siste dagene er å irettesette....

Blir sliten og jeg sitter ugjen med svart samvittighet...

Må legge til at hun er den herligeste jenta i verden, og hun er så snill og god=) Men man skulle tro at noen har puttet penger på henne........hehehe.

Andre med små bøllefrø?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, velkommen til trassalderen... ;-)

Min eldste er 3,5 år og er ganske umulig fremdeles, men han er bedre enn han var for 1/2 år siden.

Lykke ti l:-)

Skrevet

Jada,tuppa er 2,5 år og det stikker en F i henne rett som det er..Blir veldig sint også å kasrter ting,HYYYLER osv.dette har hun heller ikke hatt før ,så det er vel TRASS!!!...Kaster mat på gulvet,vann,ødelegger feks pærlebilder osv hun/vi har laget,har HELDIGVIS ikke funnet ut at det e rmorsomt å putte ting i do enda...

Skrevet

Hehehe...må jo misunne disse småtrollene for den enorme viljen de har=) Det er ikke få ganger jeg må snu meg bort for å flire...Blir jo imponert over kreativiteten og utholdenheten:)

3.5? Så jeg har ca 1år med slik oppførsel? Gud, jeg kommer til å rive av meg håret!!=)

Skrevet

Jepp, fare for det ;-)

Han er som sagt bedre, men hvis han er trøtt og sliten er han rimelig umulig fremdeles...

Skrevet

Av alle mødre jeg har snakket med...Så har jeg ikke funnet noen som overgår min lille sønn. Han er ekstrem!!!! På en snill måte da. Bare så inn_i_steike oppfinnsom. Uuuh..

Skrevet

Vil ikke si rampete eller trassete, men han finner på ett og annet ja.

En dag sto han å spyttet på gulvet

I dag sto han å dæljet til tv (lcd..) med en leke

Han sparker lillesøstra si av og til

og sånt, grensetesting på høyt plan, men heldigvis ikke så ofte

Skrevet

Har en liten ramp her også ja.

:o)

Jeg har tenkt til å lage en bok, en liten oppsummering fra dagene hans.

Ikke en emil-rampestrek-bok, men en bok som sier litt om både de gode/snille og de dårlige/slemme tingene han gjør.

Idag har han vært kjempeflink og hjulpet til å rydde opp leker, hengt opp tøy (han henter klærne, mens jeg henger opp), ryddet i kjøleskapet og støvsugd gulvet.

Det jeg ble mest irritert over idag var da han løp etter katta og prøvde å sparka han.

*riste på hue*

;o)

Skrevet

Jo, nå har jeg begynt å se tendensen jeg også. Har ei på 2,5 år. Sammens med en trassig, rampete søster på 5 år så finner de på mye sprøtt. Og JÈG blir snart sprø!!!!

Skrevet

ja jeg har et bøllefrø på 3 år og er helt svett om dagen... men jeg tar meg i det at jeg irettesetter litt for mye syns jeg og så prøver jeg å lene meg bakover og bare se på faenskapet det får gå som det går men det er som oftest ute da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...