Heidi med to gutter + spire Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Da har de forferdelige skygge strekene mine enelig blitt til noe mere. Nemlig, svak positiv graviditetstest:) Så, da er jeg gravid igjen gitt:) Ps. testet neg på cb dig. i går, men hadde skyggestrekr på to andre tester. testet positivt på 3 tester i dag:) og har ikm i morgen: testet svak positivt 1 dag etter ikm ved forige graviditet. Lykke til, alle dere andre. håper det sitter en liten spire hos dere alle snart.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så mye! Godt at spenningen tok en lykkelig slutt:)Kos deg masse med kommende mage:)Sees over i 1 trim om ei stund:)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Masse masse gratulerer! Kjempe gøy! Send litt babystøv hit til meg da som sitter 4 dager over IKM og venter!?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 gratulere så mye og lykke til i svangerksapet? hatt noen symptomer?
1prinsesse+2engler Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 GRATUUUUUUUUUUUUUUUUUUULERER til deg ))))))))))))))))))
Heidi med to gutter + spire Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 tusen takk:) sender masse masse babystøv. **************************************************** ****************************************************** ********************************************************* ************************************************************** ******************************************************************* ************************************************************************ ps. denne månten drakk jeg grapefrukt juice. før eggløsning. Vet ikke om det hjalp, men verdt å forsøket????
Heidi med to gutter + spire Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2008 mens kommer, vondt i magen og ryggen! veldig sliten og trøtt. ellers lite egentlig. Ingen ømme pupper.... hehe
monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 suuuuger til meg støv-..... Gratulerer så mye... Jeg håper inderlig at jeg snart kan følge etter på 1trim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå