Gå til innhold

Dere som har silikon... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det min tur. To graviditeter med påfølgende amming har satt sine spor, så i morgen blir det nye pupper på meg. Grugleder meg :)

Har jo selvfølgelig noen spørsmål i forbindelse med operasjonen. Skal ha anatomiske innlegg, men kirurgen var ikke sikker på om han skulle legge under eller over muskelen. Har bedt om at jeg helst ønsker det siste, men kirurgen må jo avgjøre hva som gir det beste resultatet.

Ble dere noe dårlig etter operasjonen?

Vet jo at det kommer til å gjøre grusomt vondt, men ser ikke fram til å våkne og evt være kanondårlig..

Får BH på klinikken som jeg skal bruke dag og natt den første tiden, men når kan jeg gå over til egen BH? Har fått anbefalt en sportsBH fra triumph.

Jeg er invitert i bursdag 10 dager etter operasjonen. Vet jo ikke hva jeg kan forvente meg, men er man som regel "oppegående" innen den tid? Var litt usikker på om jeg skulle takke ja eller nei..

Har sikkert flere spørsmål, men må bare legge barna mine her nå så stikker jeg innom etterpå.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt veldig takknemlig om noen tok seg bryet med å svare.:)

Skrevet

Jeg var oppegående dagen etterpå, støvsugde tilogmed:) Så du kan nok regne med at du er i grei form 10 dager etterpå, men det er jo inviduelt. Ikke gjør som meg ialfall å gjør rent dagen etterpå. Slapp heller av litt og kos deg hjemme noen dager.Ikke løft tungt og bruke armene så mye di første dagene.Lykke til, blir så bra så, hvor mye skal du legge inn forresten?

Skrevet

Takk for svar! Jeg skal legge inn 300 i hvert bryst. Er redd for at de skal bli for store, men kirurgen har fått klar beskjed om det så han legger ikke inn mer enn strengt tatt nødvendig :)

Var først på konsultasjon hos colosseumklinikken på majorstua og han foreslo 500 ml i hvert bryst!! Skal opereres på nobel klinikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...