papoyo Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Blærekatar eller? Kom liksom akutt etter dobesøk i ettermiddag. Føler meg tissetrengt hele tida, og kan gå å småskvette stadig. Hva kan det være, og hva kan jeg gjøre med det i såfall?
Lekamøia Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hvis du har begynnende blærekatarr svir det når du tisser, og ofte kommer det bare en dråpe selv om det kjennes ut som du er super-tissatrengt. Dette hjelper (forutenom medisin) - Drikk masse, masse vann - litervis. - Drikk appelsinjuice/spis appelsiner - Sett deg over en bøtte kokende varmt vann, sånn at det damper opp i undelivet (nei, jeg tuller ikke). Det lindrer hvis du har mye vondt. Har du tranebær (juice, bær eller kapsler) så hjelper det, men det tar litt tid. Godt å ta som forebyggende. Men det som hjelper aller mest er altså å drikke masse, sånn at du får skylt ut bakteriene. Ta deg en tur til legen i morra med morgenurinen, så ser de kjapt om du har trenger medisin. God bedring
papoyo Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Takk for svar. Skal drikke masse her, så får vi håpe det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå