Gå til innhold

Hjelp, -hva er dette da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blærekatar eller?

 

Kom liksom akutt etter dobesøk i ettermiddag. Føler meg tissetrengt hele tida, og kan gå å småskvette stadig. Hva kan det være, og hva kan jeg gjøre med det i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har begynnende blærekatarr svir det når du tisser, og ofte kommer det bare en dråpe selv om det kjennes ut som du er super-tissatrengt.

 

Dette hjelper (forutenom medisin)

 

- Drikk masse, masse vann - litervis.

- Drikk appelsinjuice/spis appelsiner

- Sett deg over en bøtte kokende varmt vann, sånn at det damper opp i undelivet (nei, jeg tuller ikke). Det lindrer hvis du har mye vondt.

 

Har du tranebær (juice, bær eller kapsler) så hjelper det, men det tar litt tid. Godt å ta som forebyggende.

 

Men det som hjelper aller mest er altså å drikke masse, sånn at du får skylt ut bakteriene. Ta deg en tur til legen i morra med morgenurinen, så ser de kjapt om du har trenger medisin.

 

God bedring :)

Skrevet

Takk for svar. Skal drikke masse her, så får vi håpe det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...