Gå til innhold

Spre litt glede:-) (litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER GRAVID IGJEN!!!!!!! Jeg er gravid igjen...... Litt sånn føles det. Jeg er egentlig kjempelykkelig, men samtidig er det så skremmende. Mistet i uke 11 i oktober 07. Det var ingen ålreit opplevelse. Så, hvordan skal jeg klare å nyte at jeg er gravid igjen? Hvordan gjør dere andre det som har mistet? Jeg har en gutt på 10 fra før, og da var jeg så hærlig naiv til alt, visste ikke om alt som kunne gå galt. Jeg var verdens lykkeligste gravide jente!!!! Så jeg tenker, jeg vil være der igjen, bare nyte det her! Har dere noen gode tips? Jeg har bestemt meg for en ting, og det er å ikke lese de "vonde" innleggene her inne, jeg kjenner jeg blir så engstelig av det.Samtidig må jeg innom her, fint fellesskap! Så, nå går jeg inn hver dag og leser noen "glad historier" og nyttige tips. Forstår godt de som opplever noe tungt og som søker råd og trøst her inne,og disse sidene er selvfølgelig også for dem. Jeg har jo selv vært der, men jeg tenker nå at jeg må holde motet oppe. For denne gangen skal det gå bra! Vet dere, jeg oppfordrer alle til å skrive en glad historie, det muntrer opp i en tid med mye bekymringer og tanker:-)

Her kommer en liten en fra meg:

Jeg har en gutt på ti og en stedatter på seks. Dette skjedde da de ikke hadde kjent hverandre så lenge enda. Bestemor tok dem med bort til isbilen som kjører forbi oss på sommeren, mannen i isbilen ville være snill og gi dem en pose med sjokolade på deling. Han gir den til stedatteren min og sier at hun må dele den med broren sin.Og spør: han er vel broren din? De svarer i kor, han JA! Og hun NEI! ....ler, det er ikke greit med disse nye familieforholdene! De er nå veldig enige om at de er søsken, heldigvis:-) Og snart kommer det en til, som også er søster eller bror:-)

Masse lykke til til alle her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten:-)

Ønsker deg masse lykke til videre:-)

Skrevet

Kom igjen jenter! Spre litt glede! Kom med noen fine historier! Jeg er førstegangs og er kjempenervøs for at det skal gå galt. Jeg vet jeg har flere med meg som trenger litt solskinnshistorier for å få tankene på andre baner. Siden jeg er førstegangs kan ikke jeg fortelle om noe selvopplevd, men venninna mi har nå to barn og hun har ikke opplevd å miste noen... To klaff... To helt normale svangeskap! Så det går an!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...