Gå til innhold

Tre ferdi to igjen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er bare 1stk hjemmeksamen der mesteparten av arbeidet allerede er gjort.

Og 1stk koseskoleeksamen!

 

 

YIIIIIIIIIIIIIHAAAAA!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hva hadde du i dag?

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Verdens største fittepikkhelveteseksamen, men også en det går an å få bra karakter på bare fordi man har giddi lære seg lydskrifta. Hvordan tror du det gikk?

Skrevet

Ehm, det gikk egentlig ganske bra. vet jeg har alt riktig på intonasjonen og tillegsspørsmålene. fonetikken ble helvetes rotete, å skrive transkripsjon med kulepenn blir som å løse kryssord. Helvetes mange overstrykninger og faen. Men jeg rakk å føre mesteparten inn på nytt. Rakk ikke de to siste setningene, så de ble seende ganske rotete ut. Så det kommer helt an på humøret til sensor tror jeg. Legger h*n godviljen til ser h*n at det er gjort riktig. Men har h*n en dårlig dag er jeg redd det kan slå andre veien. Menmen, stryker gjør jeg ihvertfall ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...