Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Og det er bare 1stk hjemmeksamen der mesteparten av arbeidet allerede er gjort. Og 1stk koseskoleeksamen! YIIIIIIIIIIIIIHAAAAA!!!!
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Verdens største fittepikkhelveteseksamen, men også en det går an å få bra karakter på bare fordi man har giddi lære seg lydskrifta. Hvordan tror du det gikk?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Ehm, det gikk egentlig ganske bra. vet jeg har alt riktig på intonasjonen og tillegsspørsmålene. fonetikken ble helvetes rotete, å skrive transkripsjon med kulepenn blir som å løse kryssord. Helvetes mange overstrykninger og faen. Men jeg rakk å føre mesteparten inn på nytt. Rakk ikke de to siste setningene, så de ble seende ganske rotete ut. Så det kommer helt an på humøret til sensor tror jeg. Legger h*n godviljen til ser h*n at det er gjort riktig. Men har h*n en dårlig dag er jeg redd det kan slå andre veien. Menmen, stryker gjør jeg ihvertfall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå