Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 MÅ alle være så "perfekte"? Slanke er visst nok det eneste som teller virker det som.. JEG er overvektig og har alltid vært. Helsa mi er helt topp, faktisk så er legen kjempefornøyd med formen min. Jeg liker min overvektige kropp, og det gjør min samboer også. Om fettet tyter ut både her og der, så er det vel ingen som skal bry seg om det... Det er min kropp og jeg kan få lov til å gjøre hva jeg vil med den OG gå hvor jeg vil, for svarte. Skjerp dere nå, og tenke dere godt om før dere sier det dere gjør.... Kaller folk som dere for syke i hodet!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Du er skrudd i hode som lar det gå inn på deg!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Men du ville vel gjerne vært tynnere regner jeg med! Sier du nei,juger du!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Du får tro hva du vil, men jeg ønske faktisk ikke å være tynnere... Er veldig fornøyd med sånn som jeg ser ut )) Kvinner skal ha former..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Har selv vert overvektig hele mitt liv, til tider skulle eg ønske eg var tynn selvfølgelig. Men har en samboer og jeg selv som godtar meg for den jeg er så stresser ikke med slanking, kan aldri bli tynn heller. For jeg har kraftig beinbygnad, å det er ikke alle som tenker på det. For noen mener at ALLE kan bli tynne, men det stemmer IKKE!!! Er ikke veldig overvektig, men har 20kg for mye (har fått to tette da, så er jo litt igjen etter graviditetene)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Det som irriterer meg er at overvektige folk misforstår fett som former... Former er jo ikke fett!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Hva er det da? Glede meg til å høre svaret ditt...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Unnskyld meg! Tenk å klare å lire av seg så stygge kommentarer som dette? Bare fordi en er anonym kan en si hva en vil? Er ikke overvektig selv, og kunne aldri falt meg inn å komme med en sånn kommentar! Dette psyke samfunnet har ødelagt dere, det er alt jeg har å si!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Bulk på bulk er jo ikke det som er "former". Ha hofter. Ikke som de skikkelig syltynne personene som bare er helt rett ned liksom. Litt timeglass form. Passe str på brystene som passer til kroppen og ikke henger for mye. Lår som ikke ser ut som fyrstikker. Man kan godt ha former når man har noen kilo ekstra, men etterhvert forsvinner jo formene bort under alt fettet... Det er min mening da. Er for mange overvektige (og da prater jeg om veldig overvektige som bare er bulk på bulk hvis du skjønner hva jeg mener) som sier disse bulkene av fett er former.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Jeg heier på HI og alle andre som har litt for mange kg (ifølge de andre "perfekte" folkene)...men er fornøyd med seg selv. Stakkars dere tynne jenter som ikke har bedre å gjøre enn å telle kalorier, måle størrelser og veie seg.. Hilsen en som selv hverken er overvektig eller tynn
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Men da er jo fett former.... Det var jo det jeg sa... Om disse ekstremt overvektige synes de ser vakre ut, så synes jeg at de skal få lov til det. Man er IKKE perfekt bare fordi man er tynn... Jeg er så glad for at jeg aksepterer alle mennesker som de er..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Til den overvektige personen som mener at hun har en kraftig benbygning, så er det ingen ting som heter det. Ja en stor person vil ha litt større skjelett enn en liten, men skjelettet veier ikke mye. Gjennomsnittelig vekt for skjelettet til en kvinne er ca. 2,5 kg. Det som veier på kroppen vår er bløtmassen. Væske, muskelvev og fettvev – ikke knokler eller brusk.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Er LEGEN din kjempefornøyd med formen din?? Sikker på det? Høres ut som et pussig utsagn fra en lege.. Det er sørenmeg noe av det dummeste jeg hører når folk forteller om hvor fornøyd legen var med ditt og datt og hvor eksepsjonelle de er i legens øyne....
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Du kan jo se at noen folk er kraftige bygd jo. Min gutter er tvillinger og de er helt like i høyden, men den ene veier MYE mer enn den andre, og det er fordi han har kraftigere bygning...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Vet du en ting??? Jeg er faktisk i veldig god form... Helsa mi er super. Jeg går tur (rask gange) hver dag, og kondisen min er kjempebra. En person som er overvektig men trimmer litt er mye bedre i form og helse enn en tynn person som sitter i sofaen og ikke gjør noenting.. Jeg har testet dette med min søster. Hun er en latsapp av en annen verden og hun er tynn.. Jeg tar henne uten problem når vi trimmer. Hun gir opp etter 30 min.. Så sånn er det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå