dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Er akkurat 29 uker i dag og synes kanskje det er litt tidlig at magen synker alt nå. Frøkna har lagt seg lengre og lengre ned de siste dagene,er steinhard hele veien fra navlen og ned og det er jo ikke så digg når jeg står og går. Trodde ikke magen sank før de siste ukene?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er i uke 35 og på lørdag så sank magen min syntes jeg. Men tror det er veldig forskjell fra person til person..
Sikkertforgammel Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har merket det veldig godt den siste uka, for jeg har ikke vondt under brystbeinsspissen lenger! Magen er myyye lenger ned nå =)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Noen tegn hvis magen synker? mener da om at det ikke er så lenge til babyen kommer?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Håper ikke det er tegnpå at fødselen nærmer seg...har jo 11 uker igjen og det er litt tidlig enda.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 ja det var jo en stund..har 5 uker men vil no ha han inni der i noen uker til:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2008 Hun kan godt komme noen uker før tiden,men 11 uker er vel mye...hehe. Får høre med JM om 2,5 uke.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Hvis magen MÅ synke før fødsel, da kommer jeg enda til å gå en stund. Er 40 uker i dag, og den har ikke sunket. Må den det? Si at den ikke nødvendigvis må det. Har ikke noe tegn på at magen er sunket, og det er en masse kvinnfolk som kommenterer det hele tiden, at da har jeg enda en tid igjen... Spurte jordmor om det for en fjorten dager side. Hun mente den ikke nødvendigvis trenger å synke så mye på meg siden jeg er såpass høy og slank ellers. Men aner ikke om det har noe betydning. Hodet har iallefall vært festet i snart en måned tror jeg.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Rebekka82FØDEKLAR:) Jeg tror magen synker fordi babyen legger seg lenger ned i bekkenet og skal bli festet, min har festet seg men magen har ikke sunket. Så det er ikke alle den synker på.... jeg har 6 dager igjen til termin....
Augustas Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er også i uke 29 og føler at magen har synket de siste par ukene. Magen er veldig hard og kjenner kraftige kynnere nederst oftere og oftere. Er litt nervøs da jeg fødte i uke 34 ved min første fødsel. Men ant er det vel bare normalt fdet hele?!
@marie Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Har samme "problem" min lille prins har også festet seg nå bare i uke 30 og håper som deg at dette er normalt=)
SuperMoM <3 Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Altså.. Den synker fordi at hodet skal feste seg? Hodet har så godt som festa seg her.Altså det er festa,men magen har ikke sunket? magen sank ikke med sønnen min heller da.. hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå