lille_ meg:) Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Skulle ikke tro det var noe fare, men er jo aldri godt å vite;) Noen som vet??
MiaKristin Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei du! Jeg har lest flere steder at det ikke anbefales å bruke selvbruningskrem under graviditet. Men å ta solarium kan du godt gjøre. Husker ikke nøyaktig hvor jeg leste det, men du kan eventuelt søke på kvasir på gravid+selvbruningskrem.
Frida__ Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 det har jeg også hørt, så jeg sparer det til babyen er ute. Da skal jeg jommen unne meg litt spray brun. Det trengs sikkert på denne helle likbleke, slapsette akkurat født en baby kroppen.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Fant en artikkel om graviditet og soling, hentet fra: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/skj_nnhet_og_velv_re/selvbruning_brun_uten_sol "Som gravid er du mer sensitiv for solen og mer utsatt for ujevn pigmentasjon. Da er selvbruning et flott og bivirkningsfritt alternativ. Det har ikke blitt påvist at selvbruningsprodukter er farlige eller har noen negativ effekt på huden. Solarium og solen derimot vet vi er skadelig. Det har også vært påvist veldig positive effekter ved bruk av selvbruningskremer blant de som har Vitiligo ( ujevn pigmentasjon- fremkommer som hvite hudflekker.)og strekkmerker."
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 selvbruning trenger ikke inn i kroppen på noen som helst måte. d er bare en kjemisk reaksjon som skjer i d dødehudlaget ytterst i huden. d er overhode ikke farlig å bruke som gravid... er hudpleier å har jobbet lenge med selvbruning å har derfor hyppig kontakt med levrandørene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå