Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Selv bruker jeg libero, prøvde først pampers men syns ikke at de bleiene var noe særlig. Noen som har prøvd ut billigmerkene og med hvilket resultatt?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Bruker libero på begge. Har prøvd first price, de går an, bruker de innimellom om natta
Northernlights Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Huggies akkurat nå.Men kjøper like gjerne billigere merker, til bruk på dagtid. Natta derimot, har det vært best med hakket bedre bleier enn de billigste.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Hvor gammel er du da lille venn? så flink å skrive å bruker libero? Hvis jeg absolutt må ha bleie,blir det always!
Blue Lady Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 JEG bruker ingen bleier, men barna bruker Libero og Coop sine bleier
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Vi bruker first price og er fornøyd med de. Hender hun tisser seg gjennom, men det hendte med libero også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå