Gå til innhold

hvilke bleier bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg libero, prøvde først pampers men syns ikke at de bleiene var noe særlig. Noen som har prøvd ut billigmerkene og med hvilket resultatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker libero på begge. Har prøvd first price, de går an, bruker de innimellom om natta

Skrevet

Huggies akkurat nå.Men kjøper like gjerne billigere merker, til bruk på dagtid. Natta derimot, har det vært best med hakket bedre bleier enn de billigste.

Skrevet

Hvor gammel er du da lille venn? så flink å skrive å bruker libero? Hvis jeg absolutt må ha bleie,blir det always!

Skrevet

19.26, er det nødvendig å være frekk??

Skrevet

JEG bruker ingen bleier, men barna bruker Libero og Coop sine bleier

Skrevet

Vi bruker first price og er fornøyd med de. Hender hun tisser seg gjennom, men det hendte med libero også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...