Gå til innhold

Hva skal man egentlig tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man gjentatte ganger tar kontakt med en person med f.eks gratulasjoner, spm om hvordan det står til osv og ikke får svar?

Jeg tenker automatisk at personen ikke vil ha kontakt... (Dårlig selvtillit)

Blir ganske trist jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei som driver sånn med meg også,altså spør om ting i eninga.Nå vet ikke jeg om du kjenner henne,eller om du har møtt henne.

Mn,denne personen jeg snakker om kjenner jeg IKKE.Har kun truffet henne et par ganger på treff,og hun maser,og spør til stadighet.

Har unnlat å svare henne frem til nå,for dama byr meg i mot.

Men som sagt,vet ikke hvordan ståa er med denne personen du snakker om :)

Skrevet

Jeg kjenner henne veldig godt. Vi har ikke pratet så veldig mye sammen de senere år pga jeg flyttet, før det var vi bestevenner.

Men vi har hatt kontakt på msn og facebook. Er veldig glad for at vi har tatt opp kontakten, for jeg har savnet henne.

Men etter hun fikk barn, har hun ikke svart på gratulasjoner osv. Skjønner at det er hektisk med små barn, har selv to, men jeg ser jo at hun svarer andre...

Det har jo absolutt ikke skjedd noe som skulle tilsi at hun plutselig vil bryte kontakten.

Og nei, jeg er ikke masete.

Skrevet

Har ei venninne som ikke har svart på flere av meldingene mine, og det syns jeg er veldig rart. Jeg lurer på hvorfor, men tar det ikke tungt i det hele tatt. Alt har en forklaring. Jeg er utstyrt med såpass god selvtillit at jeg sjelden tror folk misliker meg. Og når jeg vet at de misliker meg, syns jeg faktisk det er helt OK. Det betyr at de enten har driti seg ut og fortjener at jeg er råtten, eller at de ikke kjenner meg nok, og derfor tror de at jeg er sånn og sånn. Whatever. Dem som ikke liker meg kan jeg telle på én hånd likevel. Resten liker meg, eller er jævlig gode til å feike. ;-)

Skrevet

Kunne jeg fått litt av selvtilliten din kanskje? Hehe;-)

Altså, det er ikke så ofte jeg reagerer. Jeg kan være treg med å svare venner og av og til kan jeg glemme det helt. Det er jo en hektisk hverdag for de fleste. Men dette virker på en måte så utgjort.. Vanskelig å forklare.

Skrevet

Du kan jo spørre henne om du tør?

Skrevet

Jo, det er jo egentlig ikke verre. Har tenkt på det;)

Men er jo liksom litt redd for at jeg skal virke helt teit da. Jeg er jo mest sannsynlig på jordet som vanlig.. hehe;)

Skrevet

Hehe.. Men du trenger ikke buse ut med "hvorfor i helv.. svarer du ikke????" :)

Hva hvis du ringer henne da? Eller tar hun ikke tlf heller?

Skrevet

Hei!

Det er sikkert ikke ment sånn i det hele tatt! Jeg er fryktelig dårlig til å svare på meldinger f.eks (mobilen min er så treg...) Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på sånne ting - jeg bare glemmer det litt bort!

Men det kan jo hende personen har litt mye å gjøre for tiden?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...