Gå til innhold

har kjøpt oss hus i dag!!!!!!!! vil dere se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser meget flott ut ja!!

Stort og romsligt i mange rom...

Ja,forbedringspotensiale er det jo,paa visse rom og saant,hehe,.men da fikse daake...

Skrevet

Gratulerer! Det så kjempefint ut! Men jeg vil anbefale å rive ut hele det grusomme badet. *hehe* Jeg likte stua veldig godt, stor og luftig. Det fine med å pusse opp er jo uansett at da får man det som man ønsker det selv! Fikk lyst til å kjøpe noe eget jeg også nå... Men det blir nok lenge til det, må finne ut hvor vi skal bosette oss først, kanskje...

Skrevet

Gratulerer så mye med nytt hus,dette kan jo være en skikkelig perle =)

Skrevet

Gratulerer :o)

Det var jo et kjempe fint hus med kjempe fint uteområde!!

Masse potensiale.

Var jo kun badet som skilte seg ut ellers var det jo lyse fine farger :o)

Men også det så jo bra standarmessig ut.

Vi har selv pusset opp en stor enebolig som vi kjøpte i fjor og flyttet inn i. Totalrenovering så og si og var mye værre enn dette huset skal jeg si:o)

Myye arbeid, men så ble det fint å ja :o)

Men enda en del igjen å gjøre.

Lykke til og kos dere med nyhuset :o)

Skrevet

Likte huset innvendig veldig godt! Men ikke taket... he he Bra dere skal fikse det!

Ellers så var det jo lyse overflater de fleste stedene, og det så romslig og flott ut. Har forbedringspotensiale, men det var likevel fint nå.

Måtte trekke litt på nesen da jeg å gardinene da, he he. Sjokkrosa gardiner var ikke pent der... Ga 80-tallsassosiasjoner gitt...

Skrevet

rive ned de stygge 80 talls buene i alle fall hihihi...

skal pusse opp hele huset fra topp til bunn,bygge terasse ,nytt tak osv... blir bra dette;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...