Gå til innhold

idag fikk jeg høre at......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dårlig mor og kvinne.

Hvorfor.............

Jo fordi jeg skal ha keisersnitt med nummer to.

Første gangen var fryktelig tøff ikke minst psykisk siden jeg var utsatt for overgrep da jeg var 12, og det bringte fram mange minner.

Og fordi jeg var dårlig i svangerskapet og ungen kom veldig for tidlig fikk jeg ikke åpning i hele tatt omtrent. Vannet gikk men etter 2,5 dager hadde jeg fortsatt bare 2 cm åpning. Og da hadde jeg fått denne gelen og allt.

Det hele endte med katastofe ks da babyn plutselig ble veldig dårlig der inne og nesten døde.

Av alle disse grunnene har jeg søkt KS og jeg har fått invilget uten videre, legeene mente det er best både for meg og babyn.

Idag snakket jeg med en slekning jeg ikke har sett/hørt fra på lenge og ho spurte når jeg har termin. Fortalte når termin var men at jeg skal ha KS så babyn kommer jo noen uker før da.

Plutselig legger ho ut om hvor forferdelig mor jeg er og dårlig kvinne fordi jeg har valgt KS.

Jeg ble utrolig sjokkert, dette er noen som kjenner min historie både om overgrep og hvordan sist fødsel gikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig at noen kan oppføre seg slikt. Forstår veldig godt at du er skuffet og lei deg, det hadde jeg og blitt om noen hadde sagt noe slikt til meg. men ikke bry deg, for hun hadde absolutt INGEN rett til å si noe slikt til deg!!! Skikkelig frekk og ufordragelig dame det der gitt.

Masse lykke til deg og en stooor trøsteklem;)

Skrevet

Du er ingen dårlig mor selv om du skal ta ks med nr 2, det er det dummeste jeg har hørt..

Jammen er det mange dårlige mødre rundt om i Norge, hvis det går på hvilken måte de føder...

Ikke bry deg noe om det slekningen din sier du, det er bare tull...

Lykke til med fødselen:)

Skrevet

Sånne ting hever du deg over.

Neste gang sier du: "det er mange ting du ikke vet", og snu ryggen til personen, og gå din vei.

Skrevet

Vær så snill og ikke nedverdige deg til å bli lei deg over så tette folk.

Dummeste jeg har lest her inne i dag.. Det den slektiningen sa.

Skrevet

Nei ble ikke så lei meg da, jeg vet jeg ikke er en dårlig mor. Og ihvertfall ikke av den grunn.

Men jeg ble utrolig sjokkert over at ho kom med noe slikt.

Hadde overhode ikke ventet det fra den personen.

Blir litt irritert på meg selv da at jeg ikke kom på noe å svare for det gjør jeg vanligvis hvis folk kommer med tull.

Og i ettertid har jeg hatt mange gode svar jeg kunne ha gitt, men er jo for sent nå da.

Men som sagt jeg ble bare så sjokkert av slike uttalelser.

Skrevet

Hehe typisk at man kommer på alt man skulle sagt i ettertid. Bare vær glad for at du er mye mer oppegående enn personen som kom med de uttalelsene - vitner om stor mangel på sosial intelligens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...