UpsyDaisy Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Her varierer det veldig når han vil ha mat. Får problemer med fast leggetid på grunn av dette. Han vil ikke spise på kommando, og han må spise før han legger seg om jeg skal få en fin natt... Hvordan gjør dere det?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Har akkurat samme problem som deg. Lite rutiner pga hun får mat når hun vilha, og da det varierer veldig så varierer leggetiden også. Vanligvis får hun mat i sju åtte tiden og så i en gang mellom ni og elleve. Forsøkte å legge henne litt før klokkken åtte og forventet at hun skulle våkne igjen før midnatt for mat som hun pleier. Men det gjorde hun ikke,våknet klokken to og klokken halv seks i stedet.. Tidligere sov hun fra elleve tiden til syv-tiden, men nå er hun våken flere ganger om natta. Når står dere andre opp om morgenen?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Prøver, men kommer veldig an på hvor lenge han sover om natten og hvilen. Men på en normal dag får han mat: 04-05, 07-08, 11, 15-16, 17:30-18 og før leggetid ca 20:00 før han legges rundt halv ni. Pluss minus litt hvordan opplagt han er og hvordan han har sovet.
nungo Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Nei, ikke i det hele tatt :-) Kun om kvelden - da forsøker jeg "stabbe" henne godt før leggetid kl. 19:30. Det er derfor rimmelig fast med amming kl. 19:00. Så blir det 1-2 ganger om natten, men det blir jo når hun vil. resten av dagen avhenger av om hun er våken eller ei - hun sover ikke til faste tidspunkter på dagen ennå; jeg får det ikke til enda hun er snart 5 måneder :-)
mizz25 Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Mini her e 3,5 mnd å vil kun ha pupp når han e sulten dvs hver tredje fjerde time... pupp fire ganga om dagen å en gang om natta =)
EierIkkeFantasi Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 nei langt derifra..samme som deg..han spiser når han vil,BARE når han vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå