malin85 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei. Jeg har tenkt til og begynne på wild yam, men lurer på når jeg skal ta det. det står så mye forskjellig. noen sier man kan ta det hele syklusen, mens andre bare etter el? hva er riktig? og hørt oxo att mange bruker det for og få regelmessig mens. når tar man det da??
SOMMERSMILET Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg tar det hvertfall etter el, men har også hørt at den du kjøper i Norge kan du ta hele syklusen. Håper det hjalp litt hvertfall:-)
Klar for nr 2 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Satt også å vurderte det samme som deg for vel en mnd siden. Da fikk jeg tips om å ta det hele syklusen og også bare ta det etter EL. Siden min syklus bare har blitt lengre siden jeg sluttet på p piller bestemte jeg meg for å ta det hele syklusen, om jeg ikke fikk EL droppet jeg det bare neste mnd. Og forrige uke fikk jeg EL!! For første gang slo EL testen ut, og vet også helt sikkert at jeg har hatt EL siden tempen har steget. Så, tror nok det er helt greit å bruke det hele syklusen. De typende vi får kjøpt i Norge er litt "mildere" enn i noen andre land. Om du lurer på noe mer- bare spør! Venter IKM ca 4. så vi får se om WY har hatt noen virkning(o: Lykke til!
malin85 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 tusen takk for svar. jeg oxo tenker sånn som deg.. jeg sliter med uregelmessig mens så jeg håper den skal funke mot det oxo. da begynner jeg på den i morgen. så får vi se om den funker. masse lykke til til deg oxo.
Klar for nr 2 Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Kan være greit å følge med EL litt tidligere enn planlagt da. Ut fra tidligere syklus hadde jeg beregnet EL rundt den 25. mai. Men når jeg ser på temp målingene hadde jeg EL den 21. eller den 22.. Heldigvis tok jeg EL tester, og fikk vite når den nærmet seg(o: Dette kan jo enten være at jeg har EL litt utenom normalen, eller at syklusen faktisk har begynt å justere seg allerede. Om den har det har syklusen gått fra 34 dager til ca 30 dager i løpet av denne syklusen. Er jo helt individuelt, men kan være greit å vite(:
malin85 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 takk.. bestilte Donna Saliva Fertilitetsmonitor nå så jeg kan begynne og sjekke om når jeg har eggløsning. så det blir spennende og se om det funker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå