Gå til innhold

Mageknip..? Sukkervann..? Bah! Trenger svart RASKT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi på 2 mnd har en meget dårlig dag.. Jeg vet ikke om det er mageknip, men gjør en kvalifisert gjetning.. Hun gråter og hyler KONSTANT.. Eneste som hjelper er å gå å "riste" henne, men nå har jeg gått sånn en hel dag, og er passe sliten av det.. Det hjalp litt å ha henne i bæresjalet også, men da ble hun så varm, at det måtte vi kutte ut.. Jeg har hørt at sukkervann kan hjelpe..? Kan jeg gi det til henne når hun er så liten..? Og hvordan er blandingsforholdene..??

HJELP!! stakkars lita.. Hun gråter seg jo nesten helt vekk.. =(

Jah.. Hun får MME.. Hipp som sådan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkervann kan du godt prøve, det gir de til nyfødte på sykehuset også ved behov, så det er helt trygt. Bland 1-2 spiseskjeer sukker i 1 dl vann, og gi henne 2 ml. Effekten skal komme i løpet av noen minutter, men det er ikke alle det fungerer for.

Lykke til!

Skrevet

Prøvd å legge bena hennes i "kors" og føre dem mot magen, så strekke dem ut og "riste" litt løs, funka mye på mi da hun hadde ondt i magen=/ og sukkervann, 1ss i 1dl kokt vann, gi en ts eller to ..

Har hun hatt avføring idag? kan være treg mage?

Skrevet

sukkervann hadde ingen efekt på mitt barn. En halv teskje med ammete til barnet(lunken) hjelper litt, men best ble det ved å gi minifom før noen måltider i døgnet :-). Har gitt minifom et par ganger i døgnet i 5 dager nå og barnet er "som nytt", rolig og fin stort sett hele tiden og ikke mageknip :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...