Mitzy Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jenta min på 3 mnd har begynt og sikle masse. Før gulpet hun hele tiden, men nå er det sikkel. Kom liksom på en dagen på en måte. Og så spiser hun /sutter hun så masse på hendene sine. Enda hun akkurat har fått mat. Prøver og gi henne smokk da hun gjør det men bare spytter den ut og smatter og suger videre på hendene-ikke fingeren.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Sånn er det her og. Det har vel begynt og klø i tenna tenker jeg. Men håper ikke de kommer enda.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 det gjør hun her og er litt over 2 mnd..
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Det er fordi det klør i gummene, tenner på vei, min gutt er 12 uker og har holdt på sånn i ukesvis allerede. Men tror allikevel det kan ta en stund før tennene faktisk kommer. Så det er ikke fordi hun er sulten:-)
Mitzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Aner ikke hvorfor. Begynte for ett par uker siden her. Virker helt vill og smatter skikklig. Trodde kanskje hun hadde stort sugebehov og da er det rart hun ikke vil ha smokken. Den vil hun kun ha når hun sover. Ellers er det hendene. Nesten som hun vil helst ha hele hånda oppi liksom,hehe.
Mitzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 Får håpe det ennå er en stund til tenner da,hehe. Prøvd bitering, men null suksess. Sikkert for tidlig da,hehe *førstegangsmamma*
du og jeg og vi to Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Sånn var mini også, og 4 måneder senere er det fortsatt ikke tegn til noen tenner;)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Ja får håpe det, litt tidlig, men har hørt om tre måneder gamle babyer som har fått tenner, men det hører vel til sjeldenhetene... mini er helt vill for tiden, putter så og si hele knytteneven inni munnen. Tror jeg skal kjøpe sånn Dentinox eller hva det heter, som skal hjelpe mot kløe.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Jenta mi på litt over 2 mnd. har også begynt å finne henderne sine og smatter på de. Regnet med at det var fordi hun ville suge på noe, og hun tar som regel i mot smokken.. Er det ikke bare naturlig at de gjør dette da? Trenger ikke å være kløe..? Henderne med myk hud er vel mer lik en pupp, enn en smokk. Kan være derfor de synes det er godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå