Gå til innhold

hmh... ekkelt spm kanskje....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når mannen fingrer meg eller slikker meg på klitten får jeg en følelse av at jeg holder på å pisse meg ut.. .heh.. så jeg takler ikke å bli styra på klitten med.. hvorfor er det sånn? eller.. det kjennes jo egentlig ikke ut som at det er det som presser på, men en rar følelse.. og jeg har vært på do rett før, så er liksom ikke blæra mi han trøkker på heller.. hmh.. noen so vet/har det på samma måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en begynnende orgasme ;)

Skrevet

tuller du? er så ekkelt at jeg ikke klarer mer og må få mannen til å slutte.. kjennes ut som om det kommer noe.. eller.. sprenger på.. eller.. jeg veit ikke.. beskriv en orgasme da:P

Skrevet

Hmmm... Det hørtes litt ut som jeg kjente det før jeg fikk orgasme for første gang. Var 18 år og hadde vært seks aktiv i mange år allerede, men aldri fått orgasme. Kjentes helt uutholdelig. Men det var nok en begynnende orgasme.

Skrevet

blir helt sjokkert jeg.. at jeg har vært så dum.. vært aktiv i 7 år nå, og ingen får nærme seg klitten fordi jeg er redd for hva det er:P huffameg.. menne..

kjennes ekkelt ut syns jeg.. og det skal det vel ikke?!

har jeg fejka i alle år jeg da:P hohohoho!!!

HI

Skrevet

Forstår følelsen din, tror jeg.

Men jeg får orgasmer støtt og stadig og de kjennes ikke slik ut. Men jeg merker at hvis g-punktet blir veldig, direkte stimulert eller rett på klitten over lengre tid, får jeg den "tisse" følelsen som du beskriver. Det gjør mer vondt enn godt, på en måte.

Lurer på om man kan ejakulere om man holder lenge nok på på den måten? At man får en annen type orgasme. Det har aldri skjedd meg, ihvertfall, for jeg trekker meg unna før det kommer så langt fordi det er litt ubehagelig.

Men kan iallefall si at mine "vanlige" orgasmer er ikke vond eller ubehagelige på noen måte før de kommer, og jeg får orgasme minst 2 ganger hver gang vi har sex.

Skrevet

Hvis du ber mannen din være mer forsiktig når du får den følelsen, kanskje det føles mer godt da.

Jeg har det også sånn innimellom. Men det gjør litt vondt men mer godt på samme tid.

Skrevet

Dette var jeg også redd for i begynnelsen..Men vet du hva det er? Det er en ekte orgasme, der det kommer litt væske ut..Squirting, har du hørt om det? Det er FANTASTISK:-) Ikke vær redd:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...